Marketing automation is een verzamelnaam voor digitale tools die het verkopen van uw oplossingen makkelijker maken. Voorbeelden van marketing automation zijn een slim programma om klanten te emailen. Hierbij wordt het interne marketingproces geautomatiseerd. Je kunt echter ook de acquisitie of het adviestraject digitaliseren. Denk aan een keuzeconfigurator, een slimme rekentool, digitale catalogus of BIM-specificatietool.

Om de vraag te beantwoorden: ja. Speciaal voor de bouw is het automatiseren van marketing interessant. Marketing automation begin met een gecentraliseerd productinformatiesysteem of PIM. Utopis® Platform is een PIM dat speciaal voor de bouw is ontwikkeld.

We ontwikkelden KISScore als intern CRM-systeem om onze eigen processen beter te stroomlijnen en ervaring op te doen met moderne technologieën zoals .NET Core, Blazor en TypeScript. Met KISScore koppelen we klantgegevens aan projecten, offertes, Utopis-statistieken en onze boekhouding. Het helpt ons efficiënter te werken en betere service te bieden.

Belangrijk: KISScore is géén commercieel product. We verkopen het niet, omdat onze focus ligt op wat we echt goed doen: fabrikanten ondersteunen bij productdata, bestekservices en PIM via Utopis. Schoenmaker, blijf bij je leest.

Jouw productdata beter gevonden.

Alle productinformatie beheren vanuit één platform.

Efficiënt beheren en delen van productdata.

Inspelen op digitale bouwstandaarden.

Alle informatie op één plek beschikbaar.

Peter Veldhuizen

Directeur
peter.veldhuizen@zeeboer.nl

Antoon Siebert

Partner / projectleider
antoon.siebert@zeeboer.nl

Maarten Hopman

Projectleider
maarten.hopman@zeeboer.nl

Jeroen Houdé

Frontend developer
jeroen.houde@zeeboer.nl

Zsolt Kiss

Backend developer
zsolt.kiss@zeeboer.nl

Mariska van ’t Veer

Administratie
mariska.vantveer@zeeboer.nl

Arnout Nijhuis

Adviseur productinformatie
arnout.nijhuis@zeeboer.nl