Marketing automation is een verzamelnaam voor digitale tools die het verkopen van uw oplossingen makkelijker maken. Voorbeelden van marketing automation zijn een slim programma om klanten te emailen. Hierbij wordt het interne marketingproces geautomatiseerd. Je kunt echter ook de acquisitie of het adviestraject digitaliseren. Denk aan een keuzeconfigurator, een slimme rekentool, digitale catalogus of BIM-specificatietool.

Om de vraag te beantwoorden: ja. Speciaal voor de bouw is het automatiseren van marketing interessant. Marketing automation begin met een gecentraliseerd productinformatiesysteem of PIM. Utopis® Platform is een PIM dat speciaal voor de bouw is ontwikkeld.

Bouwspex.nl is een online platform waarop snel bestekteksten en bouwspecificaties van bouwfabrikanten en leveranciers gevonden kunnen worden. ZeeBoer onderhoudt dit platform. Een basisvermelding wordt kosteloos toegevoegd. Voor 2019 heette de website Bestekservices.nl. ZeeBoer onderhoudt Bouwspex op basis van gegevens STABU en KOMO, door haar zelf opgeleverde bestek en BIM-tools, maar ook tools van derden worden toegevoegd. Naar Bouwspex.nl.


Alle productinformatie beheren vanuit één platform.

Efficiënt beheren en delen van productdata.

Inspelen op digitale bouwstandaarden.

Jouw productdata beter gevonden.

Alle informatie op één plek beschikbaar.

Peter Veldhuizen

Directeur
peter.veldhuizen@zeeboer.nl

Antoon Siebert

Partner / projectleider
antoon.siebert@zeeboer.nl

Maarten Hopman

Projectleider
maarten.hopman@zeeboer.nl

Jeroen Houdé

Frontend developer
jeroen.houde@zeeboer.nl

Bernd Kurtze

Backend developer
bernd.kurtze@zeeboer.nl

Zsolt Kiss

Backend developer
zsolt.kiss@zeeboer.nl

Mariska van ’t Veer

Administratie
mariska.vantveer@zeeboer.nl

Arnout Nijhuis

Adviseur productinformatie
arnout.nijhuis@zeeboer.nl