Marketing automation is een verzamelnaam voor digitale tools die het verkopen van uw oplossingen makkelijker maken. Voorbeelden van marketing automation zijn een slim programma om klanten te emailen. Hierbij wordt het interne marketingproces geautomatiseerd. Je kunt echter ook de acquisitie of het adviestraject digitaliseren. Denk aan een keuzeconfigurator, een slimme rekentool, digitale catalogus of BIM-specificatietool.

Om de vraag te beantwoorden: ja. Speciaal voor de bouw is het automatiseren van marketing interessant. Marketing automation begin met een gecentraliseerd productinformatiesysteem of PIM. Utopis® Platform is een PIM dat speciaal voor de bouw is ontwikkeld.

EMVI staat voor Economisch Meest Voordelige Inschrijving. Hierbij wordt de prijs van het project niet alleen bepaald door arbeid en materiaal, maar ook door andere zaken. Denk aan efficiëntie, milieueffecten, communicatie met de eindgebruikers etc. ZeeBoer helpt u graag bij het voor het voetlicht brengen van de unieke kenmerken van uw oplossingen. Samen kunnen we een goede vraagspecificatie of juist antwoordspecificatie maken.

Jouw productdata beter gevonden.

Alle informatie op één plek beschikbaar.

Efficiënt beheren en delen van productdata.

Alle productinformatie beheren vanuit één platform.

Inspelen op digitale bouwstandaarden.

Peter Veldhuizen

Directeur
peter.veldhuizen@zeeboer.nl

Antoon Siebert

Partner / projectleider
antoon.siebert@zeeboer.nl

Maarten Hopman

Projectleider
maarten.hopman@zeeboer.nl

Jeroen Houdé

Frontend developer
jeroen.houde@zeeboer.nl

Zsolt Kiss

Backend developer
zsolt.kiss@zeeboer.nl

Mariska van ’t Veer

Administratie
mariska.vantveer@zeeboer.nl

Arnout Nijhuis

Adviseur productinformatie
arnout.nijhuis@zeeboer.nl