Bouwen aan een sterk werkgeversmerk Bouwen aan een sterk werkgeversmerk
18
nov
2020
Bouwen aan een sterk werkgeversmerk Bouwen aan een sterk werkgeversmerk

Bouwen aan een sterk werkgeversmerk

ZeeBoer ontwikkelde met Utopis® Platform een productinformatiesysteem (PIM) dat zich specifiek op de bouw richt. De bouwsector vraagt om een eigen kijk op marketing, dat blijkt uit het succes van “Online marketing voor de bouw”. Schrijvers Inge Sijpkens en Sascha Murk hebben nu een nieuw boek uitgebracht waarvan ZeeBoer de trotse sponsor is.

Het boek Bouwen aan een sterk werkgeversmerk speelt in op een vraag die veel van onze klanten stellen: “Hoe werf ik goede mensen?” Het vinden en behouden van medewerkers lijkt het thema van deze tijd te zijn. Een aanrader dus. Uiteraard biedt ZeeBoer ook oplossingen voor het borgen van human capital.

Meer weten over human capital? Of een exemplaar van het boek ontvangen? Neem dan even contact met ZeeBoer op.

Onze opdrachtgevers